Readers

Monday, June 2, 2014

penjelasan lanjut tentang pil kurus dari homeopathy

Salam...

first of all...thanks pada yang pm / msg bertanyakan tentang pil kurus homeopathy yang aku post entry ritu...(BACA DI SINI) ...kebanyakkan soalan sama je...so biar aku ulas kat entry ni ye..hopefully dapat memberi lebih pemahaman...selalunya soalan yang kerap ditanya ialah "berapa lama ubat itu boleh memberi kesan"..

firstly, sukalah aku nak mengingatkan yang produk homeopathy atau kaedah remedi homeopathy ni bukanlah satu produk yang mampu menjanjikan sekian-sekian masa untuk sembuh sebab remedi homeopathy ni tak ada kesan "ubat" di dalamnya...

Kebiasaannya kalau ada kesan "ubat", pasti akan ada time frame untuk hilang atau sembuh tetapi kesannya tidak akan kekal lama. Ini kerana ia disembunyikan oleh kesan ubat itu buat sementara waktu sahaja. Ape yang aku maksudkan tentang "ubat"? Ubat ni membawa maksud dadah atau bahan yang diambil untuk mengurangkan simptom atau mengubat sakit. So, dalam perubatan homeopathy ni, iannya bukan bersifat sementara tapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah...bukannye kesan segera tapi hasilnya sementara je..

"Selamat ke produk ni? ada kelulusan KKM?"

Aku berani cakap yang homeopathy ni salah satu produk kurus atau produk slimming yang terbaik. Kenapa? Sebab produk homeopathy dah terbukti selamat dan oleh sebab tu la produk homeopathy tak diletakkan dibawah akta racun 1952 dan ianya tak memerlukan KKM bagi single remedi. Produk homeopathy juga biasanya disebut remedi atau persediaan dan bukannya disebut sebagai "ubat". Korang boleh check sendiri dengan KKM untuk lebih kepastian.

"ade kesan sampingan tak macam produk kurus lain, asyik cirit birit ke??"
 
Produk kurus dari homeopathy ini mampu menurunkan berat badan secara semulajadi dan menghapuskan lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak. Ianya mampu menyingkir lemak secara semulajadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak, keletihan maupun kelesuan. Lemak dan toksin yang tak diperlukan akan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan dan perpeluhan, seterusnya tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh membahayakan kesihatan. So, pilih produk homeopathy ni memang salah satu alternatif yang baik untuk kesihatan korang...Kurus dan slim dengan SELAMAT!!!

ni top 3 soalan yang wajib ditanya kat pm / msg...harap2 dengan penjelasan macam ni dapat memberi pemahaman yang lebih baik..anyway...produk masih ada lagi walaupun hangat macam goreng pisang...serius..worth untuk cuba..pasti korang tak menyesal...asalkan amal dengan disiplin..insyaAllah ada kesannya...

Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.
Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca americana 3 in 1 yang berbentuk tablet.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau yoyo. kandungan phytolacca terdiri daripada mengandungi allium sat, bladder wrack, phytolacca americana, grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan
Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan, perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca Americana ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.
Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat
Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan, cirit-birit, ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.
- See more at: http://www.promosipercuma.com/ads/miliki-badan-slim-dan-kurus-dengan-homeopathy#sthash.kY1E7nyR.dpuf

 


 RM30 sebotol.. 
pm/watsapp - 014-9499204
facebook - Ar Eirza Japar
Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.
Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca americana 3 in 1 yang berbentuk tablet.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau yoyo. kandungan phytolacca terdiri daripada mengandungi allium sat, bladder wrack, phytolacca americana, grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan
Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan, perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca Americana ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.
Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat
Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan, cirit-birit, ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.
- See more at: http://www.promosipercuma.com/ads/miliki-badan-slim-dan-kurus-dengan-homeopathy#sthash.kY1E7nyR.dpuf
Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca americana 3 in 1 yang berbentuk tablet.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau yoyo. kandungan phytolacca terdiri daripada mengandungi allium sat, bladder wrack, phytolacca americana, grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan
Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan, perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca Americana ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.
Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat
Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan, cirit-birit, ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.
- See more at: http://www.promosipercuma.com/ads/miliki-badan-slim-dan-kurus-dengan-homeopathy#sthash.kY1E7nyR.dpuf
Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.
Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca americana 3 in 1 yang berbentuk tablet.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau yoyo. kandungan phytolacca terdiri daripada mengandungi allium sat, bladder wrack, phytolacca americana, grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan
Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan, perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca Americana ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.
Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat
Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan, cirit-birit, ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.
- See more at: http://www.promosipercuma.com/ads/miliki-badan-slim-dan-kurus-dengan-homeopathy#sthash.kY1E7nyR.dpuf
Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.
Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca americana 3 in 1 yang berbentuk tablet.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau yoyo. kandungan phytolacca terdiri daripada mengandungi allium sat, bladder wrack, phytolacca americana, grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan
Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan, perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.
Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.
Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca Americana ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.
Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat
Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.
Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan, cirit-birit, ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.
- See more at: http://www.promosipercuma.com/ads/miliki-badan-slim-dan-kurus-dengan-homeopathy#sthash.kY1E7nyR.dpuf

3 comments:

  1. ok paham sikit dah :) hihi.. bagus jgk kalau tak de kesan sampingan walalupon efek dia lambat skit

    ReplyDelete
  2. untuk ibu menyusu boleh ke sis?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategori

3D magic art (2) 850cc (1) ABC bandung (1) air asia (5) aiskrim kek (3) aiskrim kek oreo (1) anmum (1) anniversary (11) annual dinner (6) aurawhite (1) azam (7) baby bullet (2) baby car seat (3) baby expo (2) baby milestone (3) bachelor party (1) baju menyusu (1) bandung (5) bayou lagoon (1) bayou lagoon water park (3) BBQ (1) bersalin (1) birthday (18) blog review (2) bonus (2) boots (1) bowling (1) buku merah (1) cameron highlands (1) casual wear (8) cat (4) celebration (43) charity (1) childen room (1) christmas (2) CPUV (6) dekorasi dinding (4) demam (1) derma (1) DIY (7) EBM (6) ekzema (1) emo (91) engagement (4) ephyra (1) erza masak (1) erza touch (2) exam (6) excident (2) family (38) feedmilk (4) free seat (1) freezer (1) friends (40) gambir (1) geraham bongsu (1) gigi (1) giveaway (107) goodies (1) gubahan (5) gunting rambut (1) hadiah (34) handphone (3) hari raya (20) helmet ARC (1) henna (2) home expo (1) homeopathy (3) honeymoon (1) hospital (1) hotchiks (6) housewarming party (3) indonesia (6) interview (2) jakarta (3) jalan cari makan (27) jalan-jalan (50) jeans shoes (1) jualan murah (19) jumpsuit (1) kad kawen (1) kancil auto (2) kancil melaka (2) kancil murah (2) kawah putih (1) kedah (1) kek lapis sarawak (3) kembar (1) kenduri (4) kenny rogers (1) kereta (3) krabi (1) KSWP (1) kuching (4) kuih raya (9) kwsp (2) laksa sarawak (3) lirik lagu (12) little caliphs (1) loan (1) love story (2) magic art museum (2) Mahkota Medical Centre (MMC) (1) main masak-masak (1) makanan sunda (1) makaroni sup (1) makeup by erza (2) medan (1) mee ayam (1) mee kolok sarawak (3) mekah (1) mekap (2) menu birthday party (2) menu sahur (2) milk booster (3) minyak herba asmak (1) miscarriage (3) model phone (2) mother's day (3) motor (1) my buddy (14) my career (40) mybaby (91) mylove (117) myself (191) nasam (1) nasi ayam (1) new style (2) new year (7) nikah (3) nuffnang (6) nursing wear (1) oceanarium (1) open house raya (1) Oriental Melaka Straits Medical Centre (1) paid review (4) Pantai Hospital (1) penang (1) peti ais (1) photoshoot (3) pierre cardin (1) pilihan (5) poem (14) policar poli (1) port dickson (1) potrait (3) PRCC (1) pre-school (1) pre-wedding (2) pregnancy (32) preparation wedding (2) private hospital melaka (1) produk kurus (4) promosi (16) PRU (1) psoriasis (1) PTPTN (4) puasa (16) puree (3) puree apple (1) puree pear (1) Putra Specialist Hospital (PSH) (1) ragut (1) ramadhan (6) rambut (1) rayban (1) resepi (6) review (104) river cruise (1) rokok (1) sabah (2) saham akhirat (21) sakit (3) samun (1) sarawak (5) saya jual (4) sekolah (8) senarai barang baby (1) seoul garden (1) simply fish (2) skuter (1) slimming suit (1) smart readers (1) smartphone (2) solid food (5) sony xperia z5 dual (1) soya (1) SPA (5) SPM (1) sponsorship (1) stabber (8) stalker (8) strawberi farm (1) sunquick (1) suprise (4) susu (8) sweethome (17) syria (1) taska (2) tema dinner (2) terengganu (9) thailand (1) the shore (1) the shore oceanarium (1) tips (11) tokoh (1) tunas pasti (1) umrah (1) vacation (12) valentino (1) valentinoboots (1) valentinorudy (1) vape (1) walker (2) wall deco (3) water theme park (2) wedding (30) weekend (70) zafran (84) zhariff (35)

I'm your ERASER

pencil: you know, i'm really sorry

eraser: for what? you didn't do anything wrong to me...

pencil: i'm sorry cause you get hurt because of me..whenever i made mistake, you're always there to erase it. but as you made my mistake vanish, you lose a part of yourself..you get smaller and smaller every time :(

eraser: that's true...but i don't really mind. you see, i was made to do this..i was made to help you whenever you do something wrong. eventhough, one of these days, i know i'll be gone and you have to replace me with a new one, i'm actually happy with my job..so please stop worrying...i HATE seeing you SAD because of me..

I do really LOVE you bie...

I do really LOVE you bie...