Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Readers

Showing posts with label nikah. Show all posts
Showing posts with label nikah. Show all posts

Friday, September 25, 2015

Kenduri Kahwin 4 pengantin

Salam...

last two weeks majlis kenduri adik dah selamat dijalankan kat rumah my parents...kenduri kali ni meraikan dua pasangan pengantin dalam satu majlis..remember my adik yang NI .. dia dah nikah last month..tapi kenduri buat sekali dengan my adik lagi sorang yang bertunang tahun lepas tu..ENTRY ni..

jumaat (11/09/15) adik ketiga aku nikah lepas asar..so pagi tu aku still gi kerja..maklumlah cuti dah tak banyak...kerja half day je..balik rush siapkan lagi 3 dulang hantaran...kek, coklat & buah...tolong buat goodies sikit...pastu siap2 nak gi umah perempuan...nikah buat kat rumah aje..

Tuesday, September 1, 2015

majlis nikah adik

Salam...

last month majlis nikah adik aku kat sungai besar, selangor..majlis simple mimple aje...lepas nikah jamuan makan..alhamdulillah..majlis semua berjalan lancar aje...mudah je urusan akad nikah adik aku...pihak perempuan sediakan 2 homestay..so separuh saudara mara kat homestay 1..we all satu keluarga dalam homestay gi satu..we all kan big family gitu..kih3x...tapi tak ramai sangat pun saudara yang ikut..sebab we all gerak hari jumaat (07/08) since nikahnya waktu pagi sabtu (08/08)..so, ramailah yang tak dapat follow...kerja..anak2 sekolah..jaga anak orang bla bla bla bla....

ok..anyway nak tempek gambar je sebagai kenangan..layan jom (^^,)

malam upon arrival
pihak perempuan jemput dtg rumah makan malam

Wednesday, February 29, 2012

review nikah

                                   MY SOLEMNIZATION CEREMONY
19 . 11 . 11

majlis nikah berlangsung selepas asar di Masjid Jamek Laksamana Hang Tuah, Kampung Duyong, Melaka...jom layan pic...


Outfit of the day...
Saat menunggu untuk disatukan (^^,)
Saat getir - hubby melafaz nikah
Alhamdulillah...selamat diijabkabul....(^^,)
Hubby lafaz taklik utk isteri
Penyerahan mas kahwin oleh hubby kepada isteri
Pemberian barang kemas sebagai upacara pembatalan air sembahyang
Pemberian cincin oleh isteri utk hubby tercinta
Kucupan tanda hormat kepada hubby
Kita sudah sah sayang...eheheh - ucapan hubby
Semoga jodoh ini diberkati & berkekalan hingga akhir hayat ku...amin...
erm....tp rs frust sket sbb time nikah ni OP xsnap pic family utk both side...time tu kelam kabut sgt sbb pihak lelaki nak gi umah aku utk jamuan...so ramai yg pas nikah tu diaorg dh start move...aku hrp OP handle...tp syg...miss out the important moment...mmg bengang sket la time wedding aku ni ngan OP....huhuuhuhuuhuhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategori

3D magic art (2) 850cc (1) ABC bandung (1) air asia (5) aiskrim kek (3) aiskrim kek oreo (1) anmum (1) anniversary (11) annual dinner (6) aurawhite (1) azam (7) baby bullet (2) baby car seat (3) baby expo (2) baby milestone (3) bachelor party (1) baju menyusu (2) bandung (5) bayou lagoon (1) bayou lagoon water park (3) BBQ (1) bersalin (1) birthday (18) blog review (2) bonus (2) boots (1) bowling (1) buku merah (1) cameron highlands (1) casual wear (8) cat (4) celebration (43) charity (1) childen room (1) christmas (2) CPUV (6) dekorasi dinding (4) demam (1) derma (1) DIY (7) EBM (6) ekzema (1) emo (91) engagement (4) ephyra (1) erza masak (1) erza touch (2) exam (6) excident (2) family (38) feedmilk (5) free seat (1) freezer (1) friends (40) gambir (1) geraham bongsu (1) gigi (1) giveaway (109) goodies (1) gubahan (5) gunting rambut (1) hadiah (34) handphone (3) hari raya (20) helmet ARC (1) henna (2) home expo (1) homeopathy (3) honeymoon (1) hospital (1) hotchiks (6) housewarming party (3) indonesia (6) interview (2) jakarta (3) jalan cari makan (27) jalan-jalan (50) jeans shoes (1) jualan murah (19) jumpsuit (1) kad kawen (1) kancil auto (2) kancil melaka (2) kancil murah (2) kawah putih (1) kedah (1) kek lapis sarawak (3) kembar (1) kenduri (4) kenny rogers (1) kereta (3) krabi (1) KSWP (1) kuching (4) kuih raya (9) kwsp (2) laksa sarawak (3) lirik lagu (12) little caliphs (1) loan (1) love story (2) magic art museum (2) Mahkota Medical Centre (MMC) (1) main masak-masak (1) makanan sunda (1) makaroni sup (1) makeup by erza (2) medan (1) mee ayam (1) mee kolok sarawak (3) mekah (1) mekap (2) menu birthday party (2) menu sahur (2) milk booster (3) minyak herba asmak (1) miscarriage (3) model phone (2) mother's day (3) motor (1) my buddy (14) my career (40) mybaby (93) mylove (117) myself (192) nasam (1) nasi ayam (1) new style (2) new year (7) nikah (3) nuffnang (6) nursing wear (2) oceanarium (1) open house raya (1) Oriental Melaka Straits Medical Centre (1) paid review (4) Pantai Hospital (1) penang (1) peti ais (1) photoshoot (3) pierre cardin (1) pilihan (5) poem (14) policar poli (1) port dickson (1) potrait (3) PRCC (1) pre-school (1) pre-wedding (2) pregnancy (33) preparation wedding (2) private hospital melaka (1) produk kurus (4) promosi (16) PRU (1) psoriasis (1) PTPTN (4) puasa (16) puree (3) puree apple (1) puree pear (1) Putra Specialist Hospital (PSH) (1) ragut (1) ramadhan (6) rambut (1) rayban (1) resepi (6) review (105) river cruise (1) rokok (1) sabah (2) saham akhirat (21) sakit (3) samun (1) sarawak (5) saya jual (4) sekolah (8) senarai barang baby (1) seoul garden (1) simply fish (2) skuter (1) slimming suit (1) smart readers (1) smartphone (2) solid food (5) sony xperia z5 dual (1) soya (1) SPA (5) SPM (1) sponsorship (1) stabber (8) stalker (8) strawberi farm (1) sunquick (1) suprise (4) susu (8) sweethome (17) syria (1) taska (2) tema dinner (2) terengganu (9) thailand (1) the shore (1) the shore oceanarium (1) tips (11) tokoh (1) tunas pasti (1) umrah (1) vacation (12) valentino (1) valentinoboots (1) valentinorudy (1) vape (1) walker (2) wall deco (3) water theme park (2) wedding (30) weekend (70) zafran (85) zhariff (36) zulaikha (1)

I'm your ERASER

pencil: you know, i'm really sorry

eraser: for what? you didn't do anything wrong to me...

pencil: i'm sorry cause you get hurt because of me..whenever i made mistake, you're always there to erase it. but as you made my mistake vanish, you lose a part of yourself..you get smaller and smaller every time :(

eraser: that's true...but i don't really mind. you see, i was made to do this..i was made to help you whenever you do something wrong. eventhough, one of these days, i know i'll be gone and you have to replace me with a new one, i'm actually happy with my job..so please stop worrying...i HATE seeing you SAD because of me..

I do really LOVE you bie...

I do really LOVE you bie...